Peste trei luni, iti vei dori sa fi început azi: get in shape!

Peste aproximativ trei luni vor debuta in forţă vara şi mersul la mare/piscină, iar articolul acesta se doreşte a fi un reminder pentru acele persoane care s-au lăsat ispitite de tentaţii culinare şi au căzut în plasa sedentarismului în anotimpul rece: it’s time to get in shape, people!!!

Planul de acţiune pentru o afişare fără reţineri în fuste /rochii / pantaloni scurţi şi mai ales costume de baie este următorul:

1. Monitorizam alimentaţia

2. Mişcare cel puţin 30 de minute zilnic (chiar şi prin casă, în timp ce te speli pe dinţi, coborât cu o staţie mai devreme decât destinaţia dorită, parcat mai departe de zona unde ai treabă, windows shopping – cascatul ochilor prin mall, etc)

3. Creme, masaj şi folie
Dintre cele de mai jos va spun va este mai eficientă cea de la Gerocossen (costă aproximativ 35 ron şi o găsiţi la DM), dar şi cea de la Gerovital este bună (16 ron, Kaufland).
Aplicări: dimineaţa şi seara.
image

 

 

Bonus pentru cei interesați: program de genoflexiuni de la fitnessurban.ro

program genoflexiuni

Beneficii:


Genoflexiunile te ajuta sa slabesti, iti lucreaza fesele, coapsele, gambele si abdomenul daca le faci corecte!

Cum sa le faci:

  • pozitioneaza talpile la latimea umerilor
  • talpile lipite pe sol pe durata exercitiului (nu ridici calcaile de pe sol, pierzi din eficienta exercitiului)
  • tine mainele la ceafa sau drepte in fata (de preferat la ceafa dar sa nu pui presiune pe coloana, daca nu ai echilibru tine-le in fata sau in solduri)
  • cand cobori unghiul format de piciore, privite din lateral sa fie mai mic de 90 de grade
  • inspira cand cobori si expira cand te ridici
  • incordeaza usor abdomenul pe durata exercitiului
  • tine spatele drept
  • nu apropia genunchii.

Sursă info program aici.

 

Loading Facebook Comments ...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Current month ye@r day *